עיסוי לגב

עיסוי שוודי, הידוע גם בשם טיפול עיסוי, כולל פעימות ארוכות ועדינות עם שמן ותחליב. עיסוי תאילנדי הוא טיפול עיסוי פופולרי המשתמש בשילוב של שמני עיסוי, קרמים, שמן עיסוי ושמנים אחרים.

זהו סוג של עיסוי יבש ללא בגדים וכרוך במתיחה הדרגתית של הגוף

כמו עיסוי בסיסי. במהלך העיסוי, המטפל מפעיל לחץ עדין או חזק על השרירים והמפרקים בגופך כדי להקל על הכאב והמתח. באופן דומה, משתמשים במשיכות עדינות בעיסוי לחימום השרירים לפני שמנסים ללוש אותם.

במהלך העיסוי וכמה ימים לאחר מכן, עיסוי רקמות עמוק יכול להיות לא נוח, אך עליך תמיד ליידע את המטפל אם הדברים חורגים מאי נוחות. יכולה להיות גם מידה של אי נוחות פיזית, שכן המעסה שלך עובד עמוק לתוך שכבות השריר.
לעוד פרטים על ספא בחיפה כדאי לבדוק כאן: flamingospa.co.il

אם יש לך כאבי גב תחתון לאחר עיסוי

עליך להתקשר או להמתין עד לאחר העיסוי. אם כאבי הגב שלך קשים ומתמשכים ומחמירים על ידי עיסוי או טיפולים אחרים, פנה מיד לטיפול רפואי. הנה כמה עצות כיצד לעסות כתף וצוואר בטכניקת סחיטה. למידע נוסף על היתרונות של עיסוי גב ולמד עוד על עיסויים בגב וטיפולי עיסוי כאבי גב אחרים.

השרירים הסמוכים לאזורים האמצעיים והעליונים של עמוד השדרה, כמו גב תחתון, צוואר וכתפיים. עיסוי גב עליון משתמש בשילוב של טכניקות עיסוי ושימוש בסוגים שונים של שרירים ומפרקים.

עיסוי גב

אתה מטפל בעצמך בעיסוי גוף מלא על ידי שאיפת שמנים אתרים דרך מפזר וספיגתם לעור. מרחו את השמן בעדינות על גבו התחתון של האדם ושפשפו את העיגולים סביב עמוד השדרה כדי לחמם את השרירים. הזז את הידיים במעגל סביב הגב העליון, הצוואר, הכתפיים, הירכיים והרגליים העליונות.

בעוד שעיסוי רגיל מסייע לגוף לשמור על רמה גבוהה של רגיעה, עיסוי קנאה ממלא תפקיד יזום בשיפור הבריאות הכללית שלך. עיסויים בגב יכולים להביא להקלה משמעותית מכאבים מקריים וכרוניים, תוך שיפור סוגים אחרים של טיפולים רפואיים.

עיסויים עוזרים לריפוי רקמות ושרירים מתוחים, חלשים או בעלי פעלולים. אתה יכול למצוא חבר, בן משפחה או איש מקצוע כדי להרגיע את הרקמות הרכות שלך או לנסות עיסוי עצמי בכדי להקל על הכאב.

אם אתה רוצה למצוא עיסוי במחיר נמוך יותר

בקר בבתי ספר לעיסויים בקרבתך או מצא מעסים שעובדים מהבית. אם אין לך זמן לראות מטפל או שאתה לא אוהב את הרעיון שמישהו יעניק לך עיסוי, אתה יכול לחשוב לתת אותו בעצמך. תוכלו גם לעסות בעצמכם או עם מישהו שמציע לכם את העיסוי בבית על חשבונכם.

לא ברור אם עיסוי מסוג זה טוב לכאבי גב, אך יש לו יתרונות משלו. מצד שני, סביר להניח שבסופו של דבר תשלמו על טיפול בעיסוי, לכן עליכם לדון עם המטפל בכאבי הגב שלכם.

אם יש לך מתח רב בשרירים או כאבים כרוניים

עיסוי רקמות עמוק הוא אפשרות טובה, אך עליך לחפש מעסה מקצועי המציע עיסויים, כמו גם כירופרקטורים ופיזיותרפיסטים מקצועיים להתאמת עמוד השדרה. אם אינכם מקבלים עיסוי, פיזיותרפיה היא גם אפשרות, מכיוון שאנשי מקצוע אלה משתמשים בדרך כלל בשילוב של טיפול בעיסוי, דיקור וטכניקות עיסוי אחרות. נסה מהלכי יוגה בכדי להקל על כאביך (אין צורך ברציפות כפיפות בטן) ולחזק את הליבה שלך.

שימוש בכרית עיסוי צוואר וגב של שיאצו

היא דרך נהדרת להקל על שרירי הגב והצוואר הכואבים, למנוע כאבי ראש מתח ולהוריד את הגב, לא משנה איפה היית. כריות עיסוי עוזרות להרפיה ולהרפיית השרירים על ידי סיבוב הקשרים כדי שתוכלו ליפול למצב טבעי יותר, למשל על הספה או על הכיסא.

עיסוי צואה מתאים ביותר לאנשים שרוצים עיסוי מהיר המתמקד בצוואר

בכתפיים ובגב. אם אינך מעוניין באפשרויות העיסוי הרוטטות, כרית עיסוי צוואר יכולה להיות חלופה זולה וטובה לעיסוי חימר שיאצו עמוק. כרית העיסוי של ויקטור יורגנס, כמו רוב כריות העיסוי, כוללת שני סוגים של עיסוי: עיסוי ארוך טווח (לעיסוי צוואר וכתפיים עמוקים) ועיסוי צוואר קצר, איטי, עמוק, עד הברך עם כדור מסתובב. חקרו ולמדו יותר על היתרונות שבקניית כריות צוואר או כתף והאפשרויות השונות. למרות שזה נכון לגבי כמה כסאות עיסוי מעוצבים בצורה גרועה, לרובם אין יכולת להקל על כאבי גב, על פי האקדמיה האמריקאית למטפלים בעיסוי.

טיפול בעיסוי גב מציע יותר גמישות, שכן שרירים רגועים ומפרקים עדינים למפרקים מאפשרים טווח תנועה משופר. ספורטאים שמתוחים את השרירים בגב התחתון, האמצעי והגב העליון יכולים להבחין בניידות מוגברת של המפרקים במהלך עיסויי הגב.

ספא פלמנגו מזמינים אתכם להתפנק ביום כיף בשביל  הנפש 

 

הירשם לניוזולר

דילוג לתוכן