עיסוי גוף

כאשר שרירים כואבים גורמים לכאב ואי נוחות, עיסוי טוב יכול לחולל פלאים לגוף ולנפש. עיסוי גוף שוודי הוא דרך נהדרת לכל מי שנלחץ יתר על המידה או לחוץ להרפות את גופו ונפשו. ככזה, זה יכול להיות עיסוי אידיאלי עבור אנשים רבים הסובלים ממחלות כגון סיאטיקה או דלקת פרקים.

אם מעולם לא ניסית עיסוי לפני כן, תגלה למה אתה יכול לצפות במהלך הטיפול בעיסוי שלך ולמה אתה יכול לצפות ממנו. לפני תחילת הטיפול בעיסוי, עליך לשאול את מנהל העיסוי איזה סוג עיסוי אתה רוצה ואיך זה עובד.

על המטפל להיות מסוגל לגעת ברוב גופך

כך שכאשר אתה מקבל עיסוי גוף מלא, הוא או היא לא צריכים לגעת בהכל. אם יש לך עיסוי ויש לך אלרגיה, אנא התקשר לפני העיסוי כדי לברר לגבי מרכיבי שמן העיסוי וליידע את המטפל שלך אם יש לך אלרגיות לאגוזים או חומרים אחרים. לפני שמעסים אותך, כדאי לוודא שאין לך אלרגיות.

בדרך כלל תוכלו לבחור את סוג העיסוי אותו תרצו לקבל ולהודיע למטפל על מה שיש לכם והוא בדרך כלל יחליט באיזה שמן אתרי ברצונכם להשתמש

בהתאם לרצונכם, עיסוי גוף מלא יכול להיות ארוך או קצר ככל שתרצו. בהתאם להעדפותיך וההצעות שלך בספא, אתה ובן זוגך יכולים ליהנות מעיסויים שונים. אם הייתה לך מטרה ספציפית לעיסוי, השיטה הטובה ביותר להשיג את מה שאתה רוצה היא להתייעץ עם הרופא או הפיזיותרפיסט כדי לברר איזה סוג של עיסוי הכי מתאים לך ולהתנהג בעצמך ובאיזו העדפה. במקום שמנים, המטפל לעתים קרובות משתמש בשמני עיסוי איכותיים במיוחד, כגון לבנדר, מרווה, רוזמרין ושמנים אתרים אחרים לבחירתך.

רוב הסיכויים שיש וריאציות של עיסוי הגוף המלא ויש לך מיקודים שונים שיכולים לעבוד לטובתך

יש מטפלים שעובדים על חלקים מסוימים בגוף כדי לשפר את הניידות, להפחית את הכאב והלחץ, בעוד שאחרים משתמשים בטכניקות כדי להבטיח עיסוי גוף מרגיע. מטפל בעיסוי יכול להתמקד בחלק בגופך הזקוק לתשומת לב רבה ביותר. ניתן לבצע עיסויי ספורט באותו אופן כמו עיסויי ספורט, אך עם פוקוס וסגנון עיסוי שונה מאשר עיסוי גוף מלא.

בנוסף ליסודות הבסיס, תוכלו ללמוד גם על עיסויים מיוחדים הקיימים בכל מקום, כגון עיסויים בצוואר, בגב ובכתפיים.

בפעם הבאה שתנסה להתאושש מהלחץ של יום ארוך בעבודה

נסה עיסוי גוף. ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים ורוב אורחי הספא יידעו כי ישנם טיפולים שלקוחות יכולים לקבל באופן פרטני או כחבילה, שלכל אחד מהם יש יתרונות בריאותיים משלו. אחד מטיפולי הבריאות הפופולאריים והידועים בעולם הוא עיסוי, ולכן ישנו מבחר רחב של שמני גוף המשמשים בהם. ניתן להשתמש בשמן גוף לעיסוי קל, אך הוא מייצר גם שמן עיסוי שיכול לחדור עמוק לעור ולהרפות שרירים מתוחים.

אתה יכול אפילו ללמוד לעסות את עצמך או לעסות את עצמך עם בן / בת הזוג בבית, ועיסויים בכיסאות יכולים גם להיות דרך להכיר את העיסוי. עיסויים שוודיים הם התחלה טובה אם אתה עושה עיסוי בפעם הראשונה או שמעולם לא עשית זאת.

כאשר אתה מתפשט ומתלבש לעיסוי, המעסה שלך בדרך כלל עוזב את החדר לפחות כמה דקות במהלך העיסוי. היא יכולה לדבר איתך, לעשות מוזיקה או לדבר ולנגן איתך במהלך עיסויים, אבל אתה יכול לדעת אם אתה מעדיף שקט ושלווה.

עיסוי צואה מתאים ביותר לאנשים שרוצים עיסוי מהיר המתמקד בצוואר

בכתפיים ובגב. למרות שזה אולי נראה המקום הכי ברור לעיסוי, זה לא רעיון רע להתחיל עם בן / בת הזוג שלך, במיוחד אם בן / בת הזוג מתכופפים מעל השולחן שלך. עיסוי שיאצו פועל על כל הגוף כך שהמטפל שלך יכול להתרכז באזורים בגופך הדורשים תשומת לב נוספת.

המעסה שלך יכול גם לשלב רצפי מתיחה ותנועה בעיסוי, לגייס את המפרקים ולהדק את השרירים, הרצועות והגידים בצורה חיובית.

אם אתה עושה עיסוי ביתי והמטפל שלך עובד איתך

הידיים שלך יכולות להחליק על העור ללא חיכוך. זה יכול לגרום לתאי עור טריים והעיסוי יעיל בהרבה מכיוון שמרקמו חודר עמוק לעור והשרירים יכולים להירגע. בזמן שאתה ממשיך להירגע במהלך העיסויים, המעסה שלך יכול לאמן את השרירים המתוחים עד הערב על ידי נשימה ולהפחית את המתח של השרירים התומכים בנשימה.

הירשם לניוזולר

דילוג לתוכן